Като блог,
но по-добро
Как да напишеш имейл, който продава
Научи как да използваш имейл маркетинг и продажбени имейли като двигател за растеж. Открий стратегии за ангажиран списък, сегментация, swipe файлове и кампании, които продават.
Кроспостинг: Как да публикуваш еднакво съдържание в няколко платформи
Научи какво е crossposting и как да публикуваш едновременно във всички социални мрежи – Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn и други.
Как да създадем buyer persona (клиентски профил), за да продаваме по-ефективно
Научи как да създаваш ефективни клиентски профили (buyer personas), за да насочваш маркетинга си по-прецизно, да увеличиш конверсиите и да разбереш по-добре клиентите си.
Как да създаваш имейл автоматизации, които работят на автопилот
Автоматизираните имейл маркетинг потоци носят повече приходи от единични кампании. 7 примера, които ще увеличат продажбите на твоя онлайн бизнес през 2025 г.
Как да създаваш ефективно съдържание в социалните мрежи
Разбери кои типове съдържание носят ангажираност и как да изградиш печеливша стратегия за социалните мрежи.
Как да използваш LinkedIn за B2B маркетинг
LinkedIn е най-добрата социална мрежа за В2В маркетинг. Научи как да създадеш оптимален профил, привличаш лийдове и развиеш бизнеса си.
Как да създадеш ефективни ремаркетинг кампании във Facebook
Научи как да използваш ретаргетинг във Facebook, за да увеличиш възвръщаемостта от рекламите си. Практично ръководство за фейсбук реклама и ремаркетинг стратегии, които наистина работят.
Как да използваш модела AIDA за създаване на убедително рекламно копи
Научи как да използваш модела AIDA, за да привличаш вниманието, изграждаш интерес и подтикваш към реални действия от клиентите.
Как да използваш UGC за развитие на бизнеса си
User Generated Content (UGC) ти помага да изградиш доверие, да увеличиш ангажираността и да развиеш бизнеса си в социалните мрежи. Научи как да се възползваш!








